Váš nákup
0 Kč

Reklamace zboží

Pokud nastala některá z níže uvedených situací, pokračujte v procesu reklamace.

  • Zboží přišlo poškozené
  • Přišlo jiné zboží, než které mělo být v objednávce
  • Prošlá expirační doba

V prvním kroku musíme najít požadovanou objednávku. Přichystej si její číslo, dále budeš potřebovat svoji e-mailovou adresu, pod kterou jsi objednávku odeslal.

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím, pokračovat na web".

Souhlasím, pokračovat na web

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi