Pokud jste již zavítali na tuto mojí webovou stránku, zřejmě není s Vaším zbožím něco v pořádku, případně Vám nevyhovuje a přáli byste si ho vrátit nebo vyměnit. Vše je u mě samozřejmě možné. Na všechny reklamace a odstoupení od kupní smlouvy se snažím reagovat ihned a vyřešit vše, především k Vaší spokojenosti. Uvádím zde malý návod, jak k věci přistoupit.
V případě vracení zboží zpět na sklad odesílatele, je nutné, abyste zboží vrátil(a) zpět na naši adresu.
Při vracení zboží je kupující povinen zboží řádně zabalit, nejlépe do krabice, tak aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Do balíku přibalte vyplněný a podepsaný reklamační formulář, resp. žádost odstoupení od smlouvy.
Při dodání Vámi objednaného zboží může nastat hned několik nepříjemností:
Není v podstatně nic jiného než vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení na Vaši adresu. V tomto případě postupujte následovně.
Zboží prosím vraťte nepoškozené a nejlépe v původním obalu.
Upozorňujeme, že zboží dodané v hygienicky uzavřeném obalu (např. potraviny v zatavených sáčcích) nelze z hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal porušen (§ 1837 písm. g občanského zákoníku).
Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nebo i odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme tato pravidla dodržet, jedině tak vše proběhne rychle, hladce a samozřejmě k co největší Vaší spokojenosti.
Copyright 2022. Provozovatel e-shopu ETEE, s.r.o. IČ 14201151