Renata J.
13. 7. 2022 05:38
Se zbožím jsem byla spokojena.Jen bych chtěla podotknout,že Váš systém asi úplně nefunguje tak,jak by měl. Objednávka úspěšně proběhla až napotřetí. Poprvé jsem si vybrala platbu na účet.Ale to mi vůbec nepřišla potvrzená objednávka.Takže jsem nevěděla kam,pod jakým VS a kolik mám zaplatit.
Takže jsem komunikovala přes chat Vašeho obchodu s p. Miroslavem Pospíšilem,který mi napsal,že to ihned předal kolegům a že mi pošle rekapitulaci na email ještě jednou.Ale opět nic nepřišlo.Tak jsem do toho samého chatu p. Pospíšilovi ještě ten samý den napsala , jestli mi to už posílal.Ale pak už žádná odezva.Tak jsem udělala obj. novou a vybrala platbu kartou . Zboží zaplatila,ale potvrzení obj. opět nepřišlo.Až po nějakém čase,přišlo oznámení,že je zboží na cestě a když bylo odesláno,přišla mi následně faktura. Ale zkrátka bezprostředně po učinění obj. žádný email s potvrzením obj. nedorazil,aby člověk věděl,že je obj. opravdu uskutečněna tak,jak to funguje u jiných e-shopů.
R. Jindřichová