× 😍

Krásné a klidné svátky přejeme.

Expedujeme 30.12. a 31.12. jsou oříšky u Vás.

Váš nákup
0 Kč

Reklamace a vrácení zboží

Pokud jste již zavítali na tuto mojí webovou stránku, zřejmě není s Vaším zbožím něco v pořádku, případně Vám nevyhovuje a přáli byste si ho vrátit nebo vyměnit. Vše je u mě samozřejmě možné. Na všechny reklamace a odstoupení od kupní smlouvy se snažím reagovat ihned a vyřešit vše, především k Vaší spokojenosti. Uvádím zde malý návod, jak k věci přistoupit.

V případě vracení zboží zpět na sklad odesílatele, je nutné, abyste zboží vrátil(a) zpět na naši adresu za pomocí Zásilkovny


Při svozu zásilky zpět k nám na sklad je nutné, aby bylo zboží zabaleno v původním obale (krabici). Do balíku přibalte vyplněný a podepsaný reklamační formulář, resp. žádost odstoupení od smlouvy.


Reklamace dodaného zboží:

Při dodání Vámi objednaného zboží může nastat hned několik nepříjemností:

  1. Zboží přišlo poškozené – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  2. Přišlo Vám zboží, které jste neměli objednané – v tomto případě bude zřejmě chyba na naší straně a bude pro špatné zboží objednán svoz, který si produkty u Vás doma vyzvedne a obratem Vám bude posláno zboží správné. I v tomto případě je ovšem nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  3. Objednávka nebyla kompletní – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie veškerého dodaného zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář, do kterého uvedete, které zboží chybí.
  4. Prošlá expirační doba – i to se bohužel občas stane, i když samozřejmě zboží neustále prověřujeme a kontrolujeme. Pokud Vám tedy doručíme zboží s prošlým datem spotřeby, je nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář. Poté bude z naší strany objednán pro dané zboží svoz a následně Vám bude odeslané zboží nové.

Přejít k reklamaci

Odstoupení od kupní smlouvy:

Není v podstatně nic jiného než vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení na Vaši adresu. V tomto případě postupujte následovně.

  1. Na této stránce můžete vyplnit žádost, kterou si následně vytisknete a pošlete na vlastní náklady se zbožím na adresu:
    ETEE s.r.o.,
    Kamenný Újezd 685
    Kamenný Újezd 373 81
  2. Po převzetí zboží skladem a jeho následné kontrole Vám budou během 14 dní vráceny peníze.

Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nebo i odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme tato pravidla dodržet, jedině tak vše proběhne rychle, hladce a samozřejmě k co největší Vaší spokojenosti.

Přejít k odstoupení od smlouvy

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím, pokračovat na web".

Souhlasím, pokračovat na web

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi