Váš nákup
0 Kč

Reklamace a vrácení zboží

Pokud jste již zavítali na tuto mojí webovou stránku, zřejmě není s Vaším zbožím něco v pořádku, případně Vám nevyhovuje a přáli byste si ho vrátit nebo vyměnit. Vše je u mě samozřejmě možné. Na všechny reklamace a odstoupení od kupní smlouvy se snažím reagovat ihned a vyřešit vše, především k Vaší spokojenosti. Uvádím zde malý návod, jak k věci přistoupit.

V případě vracení zboží zpět na sklad odesílatele, je nutné, abyste zboží vrátil(a) zpět na naši adresu za pomocí Zásilkovny


Při svozu zásilky zpět k nám na sklad je nutné, aby bylo zboží zabaleno v původním obale (krabici). Do balíku přibalte vyplněný a podepsaný reklamační formulář, resp. žádost odstoupení od smlouvy.


Reklamace dodaného zboží:

Při dodání Vámi objednaného zboží může nastat hned několik nepříjemností:

  1. Zboží přišlo poškozené – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  2. Přišlo Vám zboží, které jste neměli objednané – v tomto případě bude zřejmě chyba na naší straně a bude pro špatné zboží objednán svoz, který si produkty u Vás doma vyzvedne a obratem Vám bude posláno zboží správné. I v tomto případě je ovšem nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  3. Objednávka nebyla kompletní – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie veškerého dodaného zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář, do kterého uvedete, které zboží chybí.
  4. Prošlá expirační doba – i to se bohužel občas stane, i když samozřejmě zboží neustále prověřujeme a kontrolujeme. Pokud Vám tedy doručíme zboží s prošlým datem spotřeby, je nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář. Poté bude z naší strany objednán pro dané zboží svoz a následně Vám bude odeslané zboží nové.

Přejít k reklamaci

Odstoupení od kupní smlouvy:

Není v podstatně nic jiného než vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení na Vaši adresu. V tomto případě postupujte následovně.

  1. Na této stránce můžete vyplnit žádost, kterou si následně vytisknete a pošlete na vlastní náklady se zbožím na adresu:
    ETEE s.r.o.,
    Kamenný Újezd 685
    Kamenný Újezd 373 81
  2. Po převzetí zboží skladem a jeho následné kontrole Vám budou během 14 dní vráceny peníze.

Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nebo i odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme tato pravidla dodržet, jedině tak vše proběhne rychle, hladce a samozřejmě k co největší Vaší spokojenosti.

Přejít k odstoupení od smlouvy